Hallå...häng med............



Till vårat kärr.



Sist vi var här, då var det vatten här.



Och Havanna var jättefeg, eller hur...matte!



Jaha...nu drar hon...som vanligt.



JIPPI.....lös och ledig...



VA...VADÅ!  KÄRRET! ÄR JAG MITT UTE PÅ KÄRRET!!!!!!



HJÄLP!!!!!!!!!!!



JAG DRUNKNAR! ELLER!  MEN!!! DET ÄR JU IS NU....JU



Fy vad taskig du är Greta, det var ett fult lur.



Det var inget lur, vi är ju på kärret.



Kom igen nu...nu springer vi en runda.....



Tjoho..........



Jiha.....



Havanna!  Kom igen nu då...sura inte.



Jag surar inte...jag spårar.........undrar om det är Torsten som har varit här?



Det är i alla fall en väldans massa "Snödansspår"....Torsten, Torsten!  Är du här?

Tänk att vi äntligen fick komma ut på något skojs. Matte har bara jobbat och sovit, jobbat och sovit. Tråkmatte. Men i dag då packade hon ryggsäcken och så gick vi på "tur"

Undrar om det blir något skojs i morgon också....vi får väl hålla tassarna...eller hur man nu gör...när man är hund prinsessa.

Vi ses....eller hörs.....

Mina vänners ord
Min vän: malte o snokas

å va ni flyger fram över kärret! som små luddiga små knyten som svävar!

slafspussar

2010-01-07 @ 20:35:23
Min vän: Torsten

Mina söta prinsessor!!! Jo, faktiskt...jag var hos er på Kärret och dansade inatt...eller hur var det...jag vet inte om jag drömde, men nu när jag ser spåren så förstår jag ju att det inte var nån dröm! Jag flög dit med en stor fågel som sa att det där Kärret var prinsessornas, jag letade efter er men hittade er inte....Som jag dansade! =)

Matte säger att jag hittar på, men det gör jag inte alls det....ALLT är sant!

Sov gott, go'pruttar!

2010-01-07 @ 22:00:43
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Min vän: Snygg-Göte en tusan till trött colliepys

Tjenamoss Kusiner!!!

Jag va på väg i säng men så kände jag på mig att ni kanske hittat på något på bloggen. Vilket fint kärr ni har. Jag skulle gärna busa runt med er men jag kan ju inte flyga som Torsten jag kan bara springa jädrans fort. Men jag e trött så jag hinner nog inte upp tills i morrn. Jag går och lägger mig istället. Vem vet jag kanske drömmer om er. Puss och God natt!!!

2010-01-07 @ 22:25:47
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Milton

Oj vad jag blir sugen att hänga på, o kanske sno en o annan puss, nä idag blir det nog inge matsäckspromis för mig, det är för kallt. Men till helgen kanske??? ha en mysig fredagskväll puss Milton

2010-01-08 @ 14:23:05
URL: http://taxenmilton
Min vän: Monica

Vilka mysiga kort. Det är härligt när de kan springa lösa..

2010-01-08 @ 18:00:09
URL: http://molleochsessan.blogspot.com

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0