Äntligen är matte lite ledig



Och då ska hon vara barnvakt. Lillknodden Elvis kom på besök. Det var ju bara kul, i och för sig.



Här gäller det att hålla sig framme, för det kan ju  hända att det ramlar ner en eller annan godbit på golvet.



Vi trodde ju i vår enfald att nu skulle vi ha mysiga dagar. Pyttsan!!!!!!!! Vi hamnade i buren. Lika traumatiskt varje gång. Ja inte att hamna i buren, men det som händer innan. Kamning, kloklippning, och badet, fy sjutton.



Men man blir ju ganska fin när det är klart, eller hur. Mjuk och fluffig i pälsen.



Ja, rent av vacker, eller hur!

Men i dag fick vi i alla fall, ÄNTLIGEN, egen tid med våran matte. Men det berättar vi om en annan dag, kanske i morgon, vem vet.

Puss på er alla vänner!

Mina vänners ord
Min vän: Torsten

Suck.....Vilka vackra sessor!!! I like!

Kul att se er igen, har ju saknat er varje dag :)

Skönt att ni har fått rå om matte idag, man vill ju va med dom man tycker om, hoppas ni haft riktigt mysigt! Ser fram emot att se vad ni haft för er!

Puss o kram!!!

2010-02-17 @ 18:41:15
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Min vän: Elliot Kung af Upphärad

Ohlala, det var sessor för en Kung det... hjärtat slår ju ett extra slag dunkdunk dunkdunk

2010-02-19 @ 02:22:35
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Min vän: Snygg-Göte von Fornborgen

Hello Raringar!!!

Mm, Jag älskar nybadade tjejer. Stina och Helga har inte badat på ett tag. Dom luktar skitpudel... Greta, Havanna jag vill kramar er, jag vill pussa på er, ja vad tusan vill jag göra mer??? Nä du gudmatte inga snuskiga tankar. Jag vill bara bjuda på mys med film, Lassie så klart. Ha en snömysig helg så hörs vi!!!!

2010-02-19 @ 11:13:57
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Milton

Jag hörde att hussen sa att han skall bada och klippa mig i helgen, fyyyyyyyyyy, tycker inte om. Tycker att det är ganska onödigt. Men ni blev jätte fina, verkliga sessor, Elvis ser ut att gilla er och tappar nog ner lite extra. Ha det gott tjejor Puss på nosarna Milton

2010-02-19 @ 13:18:08
URL: http://taxenmilton

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0