Mot Sherwoodskogen...nej...Kärret var det visst.



Hm....vad sa dom nu då. Rakt fram och sen......



Vänster....eller var det höger.....



Min Sheltienos säger mej att det är till höger.



Och sen rakt fram igen.



Nu ser jag det....Kärret.



Jag närmar mig sakta, sakta.......



Hur var det nu då? Kyssa solen som blänker i kärret? Vilken sol???? Här finns ju bara en massa vatten. Konstigt!



Men vad sjuttsingen sa Göte mer? Undrar om det var att jag skulle smaka på vattnet? Han snackade om ett experiment... vill jag va del av ett experiment... ja för sjuttsingen. Jag är liten, jag är tokig...det kan bara bli bättre. Jag kan ju bli både stor, stark och klok.



Jag törs....nu smakar jag!!!!!



Mmm det smakade bra. Jag har hört att det ska vara bra med sånt här vatten, ja rent av riktigt nyttigt.



Ja...nu känner jag hur det börjar pirra i kroppen, det rent av spritter...det här måste vara riktigt bra vatten.



Jag tar en klunk till.....



Och en till.



Ja...jädrar i min låda. Vilket lattjolajbansvatten....hela skogen är ju upp och ner.



Hit ska jag gå flera gånger...det är så sant som att jag heter Harry...Snygg-Harry...en tusan till makalös liten Sheltie....undrar varför jag gick hit egentligen. Det var det samma, resultatet blev ju i alla fall helt makalöst. Det blev en sjutusan till bra liten Sheltiekusin till Snygg-Göte!!!!!!!!!!!!!!

Mina vänners ord
Min vän: Snygg-Göte von Fornborgen

Duktig liten kusin!!!

Så jädrans bra allting blev. Puh!!! Jag va allt lite orolig, ja för mitt experiment, det kunde ju gått galet. Nu känns det som han nästan e normal. Vad säger ni HAVANNA OCH GRETA?? Känns han som vanligt??? Det skulle nog kännas bra om han fick ett litet bita på HAVANNA ryck. Det skulle va ett bra friskhetstecken. Håll mig underrättad.

Voffilitass på er vänner!!!

2010-04-11 @ 17:24:27
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Aamor

De lurar dig väl inte Harry. Fast nog blev du en tuffing fast det var du nog redan innan.

Du skulle passat på att doppat dig också, hihi!



Nospussar

2010-04-11 @ 19:07:27
URL: http://aamor.bloggplatsen.se
Min vän: Cruellas sida

Hmmm, vad synd att vi inte har nåt kärr. Får kanske gå ner till älven och smaka på det vattnet när isen går. Undras om det har samma effekt?

2010-04-11 @ 20:07:07
URL: http://crllaue.blogspot.com
Min vän: Wille

Jamen det verkade ju funka den här gången. Va bra.

2010-04-11 @ 21:17:37
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Min vän: Totti

Man ska inte dricka för mycket innan man är rumsren, det vet du väl. Och så ska man alltid ta tillfället i akt att ta ett dopp så fort man hittar mer än klodjupt vatten.

Lyssna till kloka råd från farbror Totti.

2010-04-12 @ 03:38:19
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se
Min vän: Torsten

Bra Harry!!! Bra gjort....var nu som vanligt, men låt bli att tugga så mycket på Havanna, henne ska du vara rädd om ;)

Ha nu en riktigt bra vecka!

2010-04-12 @ 06:55:48
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0