Vi har blivit varnade.......



Kom Havanna vi låtsas att vi sover, jag har hört att vi ska bada i dag.



Och jag har sett att matte plockat fram badbaljan.



Och dom otäcka sakerna.



Havanna före......



Och efter...klippt, tovutredd, badad och nu försöker hon bli av med överflödigt vatten.



Skaka, skaka............



Bort, bort...otäcka vatten.



JÄDRANS!!!!Vad skönt de är att bli av med pälsen.



HAVANNA!!!!!!!!!!!!Jaa, va ere? För det första använder inte små Havanaisflickor ett sånt språk, och för det andra så rufsar man inte till pälsen så där på en gång.



Tss, Jisses vad matte är tjitslig då. Greta visst får man säga jädrans, det gör ju Göte.



Ja, men du vet Havanna. Vi är ju små söta Havanaisflickor, och då får man faktiskt tänka lite på vad man säger.



Just det, säger matte triumferande. Alltid ska hon vara med och lägga sig i.



Nu vill vi inte, varken se eller höra mer. Nu blundar vi.



Söt är bara förnamnet, eller hur.



Jag är nog mer åt det vackra hållet, om jag får säga det själv.....



Pustar ut i soffan.....



Så skönt att det är över.

Ha det gott kära vänner, men akta er för badbaljan och saxen.

Förresten, vi har varit ute i skogen i dag, men matte snodde bilderna till sin blogg. Kika HÄR


Mina vänners ord
Min vän: colliepojken, en tusan till collie

Jag trodde att det var ni som bestämde hemma hos er. Nu vet jag att det inte e på det sättet. Kära kusiner, jag tror att moster Pillan e ett riktigt rivjärn. Ni får allt vara mera bestämda nästa gång. Vi får ta ett snack när vi syns i vår. Jag har många hemliga trix som jag kan dela med mig av.



Voff och Tass kära Majonäsmadamer!!!

2009-12-02 @ 13:45:17
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Torsten

Åhåååå, tänk att det finns prinsessor också.....Passar ju bra till en prins det!!!

Tänk att Snygg-Göte har så snygga kusiner, för ska jag vara ärlig så blev jag lite betuttad i Havanna...

Kul att ni hittade mej, blir så glad när jag får träffa lite nya och framför allt snygga tjejer!

Ser att ni bor i Upplands Väsby, där bor min 'moster' också (alltså mattes storasyster), så både jag o Göte har släkten där :))

Ha en fin fortsättning på dagen!

2009-12-02 @ 14:45:21
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0