Det talas om utställning...........


Och matte har kammat, badat och fönat mig. Hon påstod att det var tovor på frambenen IGEN!!! Ja det kan så vara, men jag  måste väl få röra mig ute, även om jag är prinsessa. Så nu är jag SUR! Och det är bara förnamnet, kan jag tala om.

Och vet ni vad jag gjorde när jag blev nersläppt från trimbordet? Jo jag sprang till vattenskålen och doppade halva huvudet hihi :o) Där fick hon för att hon fönat pälsen på mig.

Men nu får du väl ge dig, det räcker nu.

Det är inte bara utställning som det talas om här hemma. Matte ska tydlgen ut och resa, det är därför hon har fixat till mig redan nu. Dessvärre säger hon att det blir kammning och bad en gång till, när hon kommer hem. Hon tänker åka ner till Österlen igen, och jag får inte följa med. Vad tycker ni om det, va? Är det riktigt sjyst, eller?

Nu ställer jag inte upp på fler bilder. Det spelar ingen roll att du fjäskar och säger att det blir trevligt med en utställning igen. Och att jag ska få träffa min gamla matte Monica, henne tycker jag visserligen väldigt mycket om. Så ja, det ska vara för det då.

Sen har jag hört att Göte, colliepojken,   min storkusin ska dit också. Väldigt långt att åka för en utställning tycker jag. Själv har jag ju så nära så jag nästan kan gå, den här gången. Jaja, vi får se. Det kanske blir trevligt.

Mina vänners ord
Min vän: colliepojken

Hej din lilla Pruttprinsessa!!!

Ska det vara så jobbigt att bli badad!!! Vaa!!!

Jag älskar nybadade Prinsessor. Synd att du inte får följa med till Onslunda men vi syns ju om en vecka på utställningen.

Haaaj dåuu!!!!

2009-08-14 @ 13:52:36
URL: http://colliepojken.blogg.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0