Hallå, alla!!!!!!!!!!!!



Det är jag som är Harry.....om ni nu skulle ha missat det.



Här är jag på spaning hos mattes pappa. Mycket lukter fanns det där. Jag pratade med en granne också, hon tyckte minsann att jag är en riktig liten goding. Jag kan inte annat än att hålla med. (Snygg-Göte! Hur sköter jag mig?)



Att jag fick åka alldeles själv till mattes pappa, det måste ju betyda att jag är speciell, eller hur? Vad sa du Greta? Är det för att jag behöver träna på att åka bil och träffa andra människor, skitsnack!!!!!!!!!!!! Jag är ju världsbäst på det, så det så.



Nu säger Greta att jag inte får vara här och skryta mer. Så det är bäst jag slutar. Voff på er, alla mina nya vänner.

Mina vänners ord
Min vän: Elliot Kung af Upphärad

Nej Harry, vi har inte missat att det är du som är Harry :-) och du har ju en väldigt bra läromästare i Snygg Göte så jag tror att du snart är lika ödmjuk som han . Vi älskar dig redan...

2010-03-07 @ 19:51:06
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Min vän: Snygg-Göte von Fornborgen

Duktig pojke! Nu kan vi snart gå vidare till nästa nivå. Vi ska bara repetera lite. Du e snygg, du e speciell och du ska strunta i vad Greta och Havanna säger. Jag ska fundera lite på hur vi går vidare eller vill du kanske träna lite mera??

Hör av dig Lillebror Harry, Farbror Snygg-Göte e nöjd med dig. Bra jobbat!!!!

2010-03-08 @ 12:09:34
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Torsten

Harry, Harry....Märks ju att du är släkt med Snygg-Göte!!! Lyssna nu på hans kloka råd, det är så man bygger upp ett stabilt och mental självförtroende! Du är skitbra redan, grabben!!!

Pussa mina älsklingar Greta o Havanna från mej!

2010-03-08 @ 12:26:42
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Min vän: Milton

Tjena Harry, men jag tycker nog Greta o Havanna åsso är lika snygga,men får dem inte vara med på bild. Du ser ut all gilla all snö. Kramisar till Er snyggisar, Milton

2010-03-09 @ 15:01:03
URL: http://taxenmilton
Min vän: Totti

Hej hopp, nu har jag läst kommentarerna i Götes blogg och blev så nyfiken på prins Harry (trodde först det var prins Harry av Storbritannien). Var bara tvungen att gå in och kolla, och vad får jag se: En mini-Göte! Så trevligt. Fast jag efterlyser fler bilder av sessorna. Jag brukar också göra utflykt till Mälaren och ska hålla utkik efter er. Fast jag brukar förstås hålla mig till den södra stranden. Men jag kan skicka en flaskpost! Håll utkik!

2010-03-11 @ 01:27:43
URL: http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0