Prinsessorna i badet


Pinsamt!

Att man ska behöva utså sånt här.

URK! det var inte gott med shampo.

Jojo, nu känner han sig säker den odågan.

Jaja, han är väl lite söt då!

Så där ja, då var jag klar. Nä, jag bara skojar.

Så ska det vara, snygg eller hur!

Äh, vi tar en till bild.

Åh en till!

Åh en till!

Alltså, ursäkta, men jag bara måste kolla om det smakar shampo nu också. Phu, vilken tur, det gör det inte.

Så skönt att det är över för den här gången. Ja för mig var det inga problem, men "Piplisa" hon skrek som en stucken gris.
Sen måste hon gosa med sitt äckliga gosedjur. Ja ni vet väl hur det är med småbarn, det går ju inte att tvätta deras gosedjur. Helst ska de ju vara smutsiga och lukta riktigt äckligt. Men matte säger att vi måste lura av henne den där äckliga saken snart. Bara hon inte får psykiska problem, det kan ju bli riktigt traumatiskt.

Får jag tillbaka den nu!

GRRR, får jag mitt gosiga gosedjur nu. NU!

Nu byter hon taktik, snälla, snälla matte, jag kan väl få mitt gosedjur. Ja vem kan motstå den blicken.

Ja vi får nog fundera lite mer på det där, med att byta ut hennes gosis.

"Systrarna Sisters" det är vi det!

bloglovin

Mina vänners ord
Min vän: colliepojken

Hello!!!! Guud vad jag önskar att ni vore här.

Ni tror att jag har gått i ide. För böveln jag tränar

spring i ring och ledsen svans var eviga kväll. Jag börjar känna mig sliten. Jag skulle behöva leka med mina små gull kusiner. Jag ska se om jag kanske orkar blogga lite i morgon.

Tass på er raringar.

2009-09-07 @ 19:45:48
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: colliepojken

Kom igen!!!! Har ni inte gjort något sen badet.

Jag efterlyser lite nyheter på denna blogg.

För bövelen!!!!

VOFF VOFF!!!!

2009-09-09 @ 12:05:08
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: colliepojken

Flickor, flickor vad gör ni????? Har ni inte torkat ännu??? Jag vill se lite nya bilder på mina favo tjejer. Kom igen!!!!

Tass på er

2009-09-14 @ 07:47:49
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Paula

O fy, var ni tvungna att bada??? Det gillar inte vi hundar i pörtet! Ja gamla Loppan börjar faktiskt tycka det är okej, man behöver inte längre hålla i kopplet i duschen, hon står frivilligt kvar, men Blinka, lilla primadonnan, hon vill inte ens bli blöt om tårna! Detta med skäggiga hundar är ju ett kapitel för sig, man får ju lite ett och annat som fastnar i skägget, hihi

Ha det gott, VOFF från pörtet

2009-09-15 @ 16:19:52
URL: http://paulaz.se
Min vän: Monica

Hej snyggingar!

Här är det full fart med valpar i huset:-)

Hoppas att allt är bra med er alla!

Kram Monica

2009-09-22 @ 22:07:16
URL: http://www.tequilavilles.com

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0