På stranden


Matte och husse tyckte att vi behövde göra något roligt, inte bara sitta hemma och vara ledsna. Så vi åkte till stranden. Och det var verkligen roligt. Och kanske att kära gamla Joysan var med oss, på något sätt.

Kolla, jag kan gå balansgång

Lillasyster Havanna njuter

Ja hon har så roligt så hon skrattar :o)

Ett

Två

Treeeeeeeeeeee

Snyggt hopp, eller hur!


Och lillasyster hoppar på frambenen, hon. Inte så tokigt det heller.

Fikatime, Yes, Det bästa med utflykterna. Det tycker husse också :o)


Mina vänners ord
Min vän: colliepojken

Holabandola kusiner!!!

Badkrukor e vad ni är. Jag ser inte att ni ens har doppat tassarna. Ni får allt följa med farbror Göte så ska ni få se på andra tuggben.

Tass för tusan

2009-10-01 @ 22:31:59
URL: http://c

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0