Människor, så konstiga dom är!!!!!!!!!!

bloglovin


Skulle ha bloggat lite tidigare men matte och husse har varit borta hela eftermiddagen, och husse gömde datorn. Så dumt. De åkte till Lund och satte grabben på tåget. Han skulle hem och vakta huset i Väsby. Men jag vet nog vad han gör. Sover hela dagarna och sitter vid datorn på nätterna. Mäninskor är allt bra konstiga.

Innan de åkte så skulle matte äta frukost ute i trädgården, det var ju så fint väder. Samtidigt så pratar hon i telefon med sin dotter, som frågar något. Och då säger matte, jag ska bara gå in och kolla. Jamen! Hur dum får man VA???? Lämna frukosten när vi är ute, tror hon att den är kvar sen. Så klart inte. Tyvärr så hann vi bara sno åt oss en macka innan hon kom ut igen. Människor är allt bra konstiga.

Och det här med mat, det är ett himla tjat om det. Ät nu Greta, annars så försvinner du. Du måste äta nu Greta annars tar Joy din mat.  Ät nu Greta! Ät nu Greta! Ät nu Greta! GRRRR! Jag äter väl när och om jag vill. Människor är allt bra konstiga.

Lillasyster Havanna. Som hjälpte till att fixa frukost med kalkonleverpastej, MUMS! Mycket bättre än torrfoder.

Mina vänners ord
Min vän: colliepojken

Jag tycker också att dom är konstiga. Igår ville jag gosa med en igelkott och dom blev skitförbannade.

Helga och Stina stack sig på nosen. Stackar dom. Nä allvarligt talat så var det rätt åt dom elaka jaktpudlarna.

2009-07-18 @ 08:31:47
URL: http://colliepojken.blogg.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0