Vår eller vinter????



Ja det är frågan det. Det skulle ju precis lika gärna, kunna vara en dag i april. Men det är faktiskt taget i dag. Men vet ni...det kom faktiskt lite snö under eftermiddagen. Men då var vi trötta och det var mörkt ute, så vi ville inte gå ut i skogen igen. Och när det är mörkt är det lite läskigt.



Men här lyser solen på lillasyster Havanna.



Matte undrade om Havanna kunde "hålla sig i skinnet" i dag. Och det lovade hon dyrt och heligt. Så då släppte matte lös oss i skogen.



Jag håller ögonen på henne, man vet aldrig vad hon får för sig.



Jaha nu tänker hon nog dra iväg. Matte!!! Ser du? Bäst att du ropar på henne.



Nu har hon fått "korn" på något. Och då varken hör eller ser hon. I alla fall inte matte.



Bäst jag går dit och håller reda på henne, om jag kan.



Det är inte lätt att hålla reda på lillsyrran, hon springer som en liten tok, fram och tillbaka, upp och ner på berg, stenar och stockar. Jag blir alldeles yr i huvudet.

Och hur tror ni att det slutade?

Som vanligt!

Olydig hund-koppel på!!!!!!!!!!!!

Mina vänners ord
Min vän: malte o snoken

ja det kan man verkligen fråga sig, här ser det mest ut som höst!

det är inte så lätt att hålla sig i skinnet när man hör o ser saker som luktar gottigt o intressant!

ha en förtjusande fredagskväll småprinsessorna!

2009-12-11 @ 16:48:19
Min vän: Milton

Hej sessorna visst har det varit ganska gott att vara ute idag. Det kom lite snö hos oss åsso, jag tycker inte om snö, men jag tror att jag vill ha lite ändå, blir ljusare, och då törs jag och matten gå lite mer i skogen. Ha en go Fredagskväll med mycket gos och mys. Taxpuss Milton

2009-12-11 @ 18:25:27
URL: http://taxenmilton
Min vän: Snygg-Göte såklart

Vår eller vinter skit i det brudar. Nu e det IDOL...rösta på Calle för tusan!!!

2009-12-11 @ 20:03:46
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Milton

Det är bara jag som tassar in och sjunger Lucia sången för er tjejor, ha det gott, Milton

2009-12-13 @ 09:33:15
URL: http://taxenmilton
Min vän: malte o snoken

glad lucia på er snygg-flickor!!! hoppas ni får en mumsig dag med lussebulle o gos!!slafspussar från taxfancluben

2009-12-13 @ 10:29:55

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0