Tråkigt, tråkigt, tråkigt.................

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhh......vad vi har tråkigt................

Vår tråkmatte ligger bara i sin schäslong och tycker synd om sig själv. Varför då? Ja titta här får ni se.

Men det är en sak som är bra, med att hon ligger där, vi kan använda datorn nu. Annars sitter hon ju där jämt och bloggar själv. Undrar om vi inte ska önska oss en egen dator i julklapp.



Men som sagt...när inte matte kan roa oss...så får vi göra det själva.



Havanna, den här är faktiskt min. Det är den rosa som är din.



Nja...det vet jag inte om jag tror på!



Är du säker på att det inte är min? Greta!

Greta, Greta! Nu vet jag vi gör! Vi spelar in en film! Så där som Göte gör, vår kusin, Snygg-Göte "En tusan till collie"





Nu är jag trött...Havanna, nu får du leka själv.



Ok då, kan jag väl.



Skyll dig själv, matte.



Så går det när man lämnar papper på bordet. Vi är inte så höga, men hoppa det kan vi!!!!!!!!!!!

Förresten ser ni att vi har gjort om lite här. Headern är från en av våra favoritstränder nere på vårt älskade Österlen. Och bakgrunden är från kärret i "vår" skog här hemma. Visst blev det fint.

Vi ses en annan dag.................

Mina vänners ord
Min vän: Anonym

Tjena moss!!!

Hur e läget med mina gosiga majonäsflickor???

Vilken spännande film, men slutet var lite sorgligt. I allafall för Havanna. Vad duktiga ni har varit som fixat och trixat på eran fina BLOGG. Jag förväntar mig en ny film varje dag. Tackar för det!!!

Voff och Tass från ni vet vem!!

2009-12-08 @ 20:23:01
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: malte o snoken

hej snyggingar, va roligt att ni kika in hos oss! vi har tittat runt hos er här o fnissat åt era upptåg o även hos snygg-göte! vi kikar in här fler gånger, ni verkar vara störtsköna typer!

slafspussar från mustaschpojkarna

2009-12-08 @ 21:58:11
Min vän: Torsten

Åååå, snygge-tjejer!!! Nu blev men genast lite gladare!!!

Men hörrni....liiiite synd är det ju om er matte, eller??! Hoppas hon blir bra snart!

Ni verkar ju rackarns duktiga på fixa i bloggen, kanske ni kan ha kurs med min hopplösa matte, hon fattar ju ingenting om sånt där....

Sov gott, snyggingar!

2009-12-08 @ 23:01:41
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0