Se det snöar, ja se det snöar, det var väl roligt...Hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Åh, så mycket snö!!!!!!!!!!!!



Tack snälla matte för att vi fick komma ut och leka i snön.



Woow...eller Jädrans...som Göte skulle ha sagt. Snygg-Göte..vår kusin.



Hela skogen är ju full med snö.



Snälla matte du kan väl koppla loss oss.



Matte tvekar lite först...Havanna löper nämligen.



Åh vad du är snäll, matte. Vi ska sköta oss, och jag ska hålla reda på syrran. Jag lovar.



Havanna!!!!!!!!!!!Kom ihåg vad du lovade matte!



Jaa, jag kommer ihåg.



Jisses vad lajbans det här var, eller hur...Greta. Men nu ska vi nog gå hem och värma upp oss, och tina bort alla snöklumpar.



Puss på er alla..................



Från Greta & Havanna

Mina vänners ord
Min vän: Kusin Göte en tusan till kusin!!!!

Tjena moss Snöprinsessor!!!

Ni får vara försiktiga så att ni inte försvinner i snön. Tänka sig att vi också har fått snö. Den kom med posten. Prins Torsten skickade vintern med företagspaket. Jädrans vad bra. Men matte e inte fullt lika överförtjust som jag.

Puss på er och pussa min gudmatte!!!!

2009-12-17 @ 17:18:03
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: malte o snokas

hej snögummor!! å va me snö ni oxå fått!! vi har varit ute o studsat i snön vi me när det mojna lite på em, men mest har vi tutat...

luktar ni oxå gott nu? ja se ni tjejer ni bara luktar o luktar...

slafspussar

2009-12-17 @ 19:11:11
Min vän: Torsten

Men jiiiises vilka söta små snö-gummor!!!!

Va....va sa ni...harklar, löper Havanna??? Akta er så inte julbocken kommer....hehehe...

Himla mycke' snö ni fått, visst är den jäkla kul att busa runt i?!!!

Ha en bra kväll!

Pussar o kramar till snö-sessorna!

2009-12-17 @ 19:58:42
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Min vän: Marina

Vilka sötnosar! Det verkar var populärt med snö för de flesta hundar!

:D

2009-12-17 @ 22:12:13
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Min vän: Marina

Jag var nog lite trög för jag fattade inte att det var dina hundar.. :O

Du frågade om varför jag ska byta ras. Det var så att min första hund var en Rottweiler, jag ville köra bruksgrenar och lydnad. Hon var min stora glägje , en fin tik..men som fick fel på benen bara 13 månader gammal. Det gick inte att operera då det var medfött. En tråkig historia som resulterade i att jag trodde jag ville ha en lite mindre hund. Jag var så ledsen och chockad så det var inte så genomtänkt.Rent teoretiskt så kan man ju ha en Sheltie till ``allt möjligt``, men det ville inte han! Han är en mycket bestämd kille med massor av jaktlust. Har dragit flera gånger efter både hjortar och fåglar, de ska inte ha det och så ska de vilja hålla ihop flocken och vara veka...

Att uppfostra min Rottis tik Hera var en enkel match om man jämför de små liven! Jag har gått på agilitykurser bara för hans skull, det tycker han är kul, om det inte finns andra shelties i närheten, då sticker han hellre till dem. :D

Inte min typ av hund, jag vill göra något med min hund som den älskar och som jag tycker är roligt. En Jaktlabbe kommer jag göra jaktprov med, men även lite annat. OM nu den tycker om att apportera... Men de jag har träffat har en stor motor när det gäller att jobba! Det blev ett långt inlägg.. Men du bytte också hundras rejält?

Hector skulle stortrivas med dina prinsessor..akta så han inte blir dit skickad...;D

2009-12-17 @ 22:30:29
URL: http://gallerigavelin.blogg.se/
Min vän: malte o snokas

nä nu räcker det med snö! matte har ägnat sig åt brutalstretching på fm..

slafspussar

2009-12-18 @ 10:30:43
Min vän: Milton

Ja tjejor snö har det kommit i massor, men jag tror att det räcker nu, har fått gått i bilspår för att kunna se något, men det är bättre nu när dom plogat. Ha det gott snyggtjejor Milton

2009-12-18 @ 20:26:57
URL: http://taxenmilton
Min vän: Marabou

Va mysigt ni såg ut att ha de :D

2009-12-19 @ 14:04:24
URL: http://www.marabou.doggyblogg.se
Min vän: Valle Vagabond

Å vad söta ni är i snön. Visst är det kul? Bra att ni fick gå lösa en stund. det blir ju så mycket roligare då. Ha det gott!

2009-12-19 @ 17:09:05
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0