Godisregn....och funderingar



Tråkigt, tråkigt och tråkigt..............



Trött, tröttare, tröttast....................

Greta! Hur kan man vara så trött när man inte gör någonting? Och om man gör en massa saker...då blir man ju också trött. Hur hänger det ihop, Greta?



Det finns olika slags trötthet, förstår du Havanna! Om man arbetar och gör en massa saker, då blir man så där skönt...trött...i hela kroppen. Men om man inte gör något alls, då blir man bara segtrött. Och tycker att allt är tråkigt.



Men Herre Guuud..Kom igen då.........då måste vi göra någonting. Öppna dörren matte, vi måste ut och kolla läget.



Men Havanna det här var väl inte mycket att komma med, det händer ju ingenting här på baksidan.



Jo...vänta...nu händer det grejer...wroffff, wrofff, grrrrrrrrrrrrr, grrrrrrrrrrrrrrr.........



Så där ja...då har jag skrämt iväg grannens schäfer. Tur för honom att det var staket emellan.



Annars kunde det ha gått illa....för honom.



Men Havanna, nu ljuger du så du tror dig själv. Det var väl tur för dig..att det är staket. Han kunde ju faktiskt ha ätit upp dig.

Kom nu, nu går vi in. Matte i dag får DU faktiskt hitta på något...också. Så ont har du väl inte, eller.

OK,då...tjejer. Mm vad ska vi hitta på? Ja...vi leker att det är lördag! Hur gör man då? Ja vad brukar man få när det är lördag, säger matte. Lördagsgodis???????????????? Ja, just det. Men matte, det är ju bara onsdag i dag. Jaa...men nu leker vi att det är lördag.

JIPPI!!!!!!!!!!!!LÖRDAGSGODIS!!!!!!!!!!!!!!Nej onsdagsgodis, eller, alltså nu blev det lite förvirrat, alltså




Åhh, snälla matte kan vi inte ha godisregn också, snälla, snälla matte!!!!




Fy fabian vilken bra tråkdag, det blev i dag.

Tjingeling, vänner...............

Mina vänners ord
Min vän: Marabou

Hej. Ni va allt ett par riktiga snyggingar ni me :D

ja visst är det underbart att gosa med husse i soffan men de är bäst när matte är me också. =)//M

2009-12-09 @ 15:23:29
URL: http://www.marabou.doggyblogg.se
Min vän: Snygg-Göte von Fornborgen

Flickor!!!

Vilken jädrans bra dag ni har haft. Havanna du e liten men modig. Skrämma en så stor hund. Woow. Sen godisregn. Jag önskar att jag haft samma väder som ni. Men här har ju solen tittat fram. Ha en mysig kväll så hörs vi!!!

2009-12-09 @ 17:09:11
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Torsten

Jahapp....godisregn och låssaslördag....är DET rättvist då??!!! Känns som jag bara hittar orättvisor idag....Okej då, jag fick ju lite pizza-kanter så jag ska väl inte klaga!

Havanna du är ju en modig tjej du som jagar bort stora schäfern :)

Jodå, när jag fått mitt körkort då drar vi en repa, brudar!

Kram o Go'natt!

2009-12-09 @ 22:08:04
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Min vän: Valle Vagabond

Vilken rolig blogg ni har! Med godis och allt. Och söta tjejer är ni verkligen! (Vilket läckert tasstrick!)Jag blir SÅÅÅ intresserad fast jag är stor som en schäfer. (Men jag skulle aldrig få för mig att bita er bara för att jag är stor. Det ska ni veta.)Nospussar från en beundrare.

2009-12-09 @ 22:19:09
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Min vän: Marabou

Jo de fastnar allt snö i min päls me de är la de som är så negativt med snö. :( //M

2009-12-10 @ 02:07:28
URL: http://www.marabou.doggyblogg.se
Min vän: malte o snoken

Hej snyggingar, vi har oxå en ganska tråkig dag vi står o ylar nedanför mattes stol när hon försöker arbeta, matte fattar inte att hon ska ge oss mer ben samt släppa ut oss o in oss till grannen vars rottweiler löper!! sånt fatar inte vår skitmatte.

slafspussar

ps! ere ok om vi länkar till er?

2009-12-10 @ 14:27:54

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0