Lucia och annat smått och gott.............



Hejsan Svejsan alla goa vänner och Snygg-Göte. Trevlig Lucia på er. Har ni fått smaka pepparkakorna och glöggen? INTE!!! Nä, kunde väl tro det. Det är lika illa här också. Snåla, det är vad dom är. Dom säger att saffransmuffins och pepparkakor inte är bra för hundar....Tro´t den som vill.



Ser ni att jag är lite lessen. Matte och jag ringde som sjutton och röstade på Calle. Mycket, mycket mer än hussen vet om. Men det hjälpte ju inte, tyvärr.



Jag röstade på Calle för att han sjunger bäst, och sen har vi lite lika frisyr också. Fast Calle har ju inte hårspänne.







Havanna tycker bäst om Erik, mest för att dom liknar varandra.





Eller hur!!!

Ha nu en riktigt go Lucia, och försök att sno åt er en lussebulle eller pepparkaka. Eller varför inte, snabbt som sjutton doppa ner tungan i glöggen. Det kan bli riktigt lajbans då.

Nu ska matte jobba några nätter igen, så vi kanske inte syns så mycket den här veckan. För hon brukar hjälpa oss med fotografierna.

Men syns vi så syns vi...............


Mina vänners ord
Min vän: Snygg-Göte von Fornborgen

Tjingeling Brudar!!!

Skit i glöggen. Majonäs går lika bra. Ni kan fråga Katten katt hon blev majonäsberusad i går, vilket drag. Jag tror att vi typ hade starkmajonäs hemma. Jag röstade också på Calle tusen gånger, men husse tror att det var två. Glad Lucia på er så syns vi!!!!

2009-12-13 @ 14:07:43
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Milton

Nä inga lusse bullar, inga pepparkakor, men däremot fick jag smaka mattes stekta strömmings macka på julmarknaden, å de ni tjejor de va gott, som tusan, matte fick köpa en till macka, som vi åsso delade på. ha det gott snyggingar önskar Milton

2009-12-13 @ 15:18:39
URL: http://taxenmilton
Min vän: Torsten

JAG har iallafall fått pepparkaka, guuu' så gott det var!!! Inte kunde jag känna att det skulle vara dåligt på nåt vis...;)

Säg det till eran snåla matte, en liiiten bit kan ni väl få iallafall!

Ha en bra fortsättning på Lussedagen!

2009-12-13 @ 15:40:58
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Min vän: malte o snokas

hej sötgoingar!

ja vi håller med där om frisyrernas likhet! slående!!

nån pepparkaka eller bulle såg vi inte skymten av igår men vi fick ett ben o knapra på iaf o det var gottigt, matte blir så glad när vi ligger o slafsar på finmattan...

puss på sötluggarna

2009-12-14 @ 19:56:58
Min vän: Wilda

Haha Calle skulle nog behöva låna ett hårspänne och Eric och havanna kunde ju vara tvillingar såååå lika. Puss på dej mamsen.

2009-12-14 @ 20:32:53
URL: http://vandanell.blogspot.com
Min vän: malte o snokas

hej tofsflickor! vi har fått snö! det ska bli snökaos i skåne "lovar" dom... vi vill ha mkt snö att busa i!! matte bvill inte ha snö för hon tycker det blir så halt att gå här o köra bil i...gnällmatten!

slafspussar

2009-12-16 @ 11:56:36

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0