Köldkramp & snöras



Brrrrr, så kallt det har varit nu. Vi får köldkramp i våra små tassar hela tiden. Och i dag rasade snön ner från granarna, det är ju jätteläskigt.



Så nu leker vi utanför dörren, så behöver vi inte gå så mycket i den kalla snön.



Vi är ju så små så vi kan rusa runt här utanför.



Du...Havanna! Jag har en känsla av att det kommer att hända något. Har inte du det?



Näe, du ska inte fundera och känna så mycket...Greta.



Kom igen nu, jaga svansen! Det är skitroligt, och man blir så yr i mössan (om man nu har någon)



Men....vart tog svansen vägen?



Din lilla dumming, den sitter ju där bak.



Vet jag väl...jag bara skojade.



Kom igen nu....vi kör ett varv till, Greta! Men du Havanna, visst är det något på gång? Åhhhhhhhhhh sluta tjata nu Greta. Jaja...vi får väl se!

Puss på er...vänner!


Mina vänners ord
Min vän: Milton

Ja tjejor nu lurade jag er allt, bilden är från i höstas, men lite vår känslor kan man väl känna. Men vad är det som är på gång da????????????? Kram Milton

2010-02-25 @ 18:55:30
URL: http://taxenmilton
Min vän: Valle Vagabond

Springa runt runt är ju ett bra sätt att slippa köldkramp. Här har det varit lite mildare idag. Men vi har massor av snö fortfarande. Undrar jag när den där våren tänker komma. Puss, puss tjejer.

2010-02-25 @ 20:23:10
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Min vän: Elliot Kung af Upphärad

Hallå tjejer ,

Vaddå yr i mössan om man har nån... jag har en mössa ju, är det därför jag är lite vimsig :-)

Neehäää nu blir jag nyfiken.. vad är det på gång????

Mösspussar

2010-02-25 @ 21:18:00
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Min vän: Torsten

Jaha, tjejer....har man sagt A får man säga B....Vad i hela friden är det som är på gång????

Havanna, du är ruggigt söt där du jagar din svans som försvann....hehehe!

Ha en bra fredag och dröj inte för länge med det som är på gång!

Puss o kram

2010-02-26 @ 07:49:05
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0