Vad ska VI göra med denna däringa Harry???????????



Vi skickade ju iväg honom till "Blåkulla"  men han kom snart tillbaka igen. Det var visst Kusin "Snygg-Göte" som skickade hem honom. Småglin är visst inte välkomna på "Blåkulla" Tack för det du..... Kusin Göte!!!!!!!!!!!!!!!



I´m back....."The one and only"....Harryman, Lilleman, Lillebror....I´m your´s.....hihihi



Åh..sååååå himla jobbigt. Han är dryg....han är söt....han är odräglig....han bits mm, mm, mm, mm..........................



Jag har ju varit helt uppäten, hoptovad mm av Lillebror Harry, så i dag blev det tovutredning, bad och sen "torkburen". Tovutredning....NEJ TACK!!!! Sitta i torkburen....(ja nu när Harry är här) JA TACK!!!!!!!



Men...HALLÅ!!!!!!Vad gör du där? Kom ut!!!!!



MEN!!!!Är du inte klar än????? Nej tänk för att jag inte är det, jag ska sitta här hela dagen....så det så. Känn dig blåst på att tova Havanaispäls.



Jag får väl äta upp Biabädden så länge då, inte mycket att göra åt. Sorry matte, det bara blev så.



Åh....titta här är hon ju. Min bästa syrra, mitt bästa tuggdjur...mmmmm



Mmmmm....du luktar så gott.....mmmm



Jag tror att jag äter upp dig...storasyster. Jag ska i alla fall tova ihop pälsen  lite....

Matte har fixat lite vårfint här, men hon är inte riktigt nöjd. Men det får duga så länge....säger hon. Bakgrunden är Havannas päls. Nu kanske någon tycker att vi plagierar Götes blogg. Men se det gör vi inte. För våran matte föreslog att Göte skulle ha sin päls som bakgrund, och då kan ju inte vi vara sämre....eller?

Puss på er alla vänner.

Mina vänners ord
Min vän: Elliot Kung af Upphärad

He he det kan inte va lätt att vara storasyster åt dig Harry... men vaddå. lite får dom väl tåla eller... JAg brukar oxå tugga på min bädd och det är inte så populärt. Förresten, väldigt roligt att du är tillbaks på bloggen, vi har saknat dig.

Kramar

Elliot

2010-04-06 @ 01:30:57
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Min vän: Torsten

Lilla söta Havanna....blir du helt söndertuggad av den där vildbattingen??? Nåja, han är ju liten än så.....men SEN får du nog lära honom veta hut, eller???

Härlig o vårig blogg!!!

Kraaaam till er alla....ja, även du Harry!

2010-04-06 @ 12:02:56
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Min vän: Cruella

Men hej...är det inte Götes lilla kusin...vad roligt att du hittade åt mig...jag brukar oxå tugga på mina syskon, fastän jag håller på att bli stora damen. Mendom har ju så tuggvänliga öron...=)

2010-04-07 @ 12:18:49
URL: http://crllaue.blogspot.com
Min vän: Snygg-Göte von Fornborgen

Harry för tusan, vad har jag sagt???? Inte bita syrran. Du, jag kan ju få skit för ditt uppförande efter som jag e din mentor. Hmm!! Kan ju tolkas som ett misslyckande. Harry lyssna nu......Bita gör man på skor, möbler, stolsben och tidningar men ge tusan i HAVANNA!!! Nu vill jag ha en rapport om framsteg annars säger jag upp mig. Nu till dig HAVANNA, jag har inte sagt till honom att bita dig, det fattar du välan. Morr till HaRRy och puss till PRINSESSORNA!!!! Okej!! Voff&Tass tillbaka!!!

2010-04-08 @ 09:44:10
URL: http://colliepojken.blogg.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0