Utflykt med matte!!!



I dag åkte matte och jag iväg till en sjö. Jag har ju bara varit vid kärret tidigare. Oj så stor den var.



Jag strosade omkring i strandkanten när matte plötsligt säger: kom Harry så ska jag visa dig något.



Sätt dig här på bänken...sa matte.



Och titta på andra sidan sjön. Ser du...säger matte? Nej...vad är det som jag ska se? Jag får ta på mig förstoringsögonen...helt enkelt.



Nämen...det är ju Wille´s bänk. Tänk att vi har varsin bänk på varsin sida om sjön. Men Wille, var är du?



Hallå!!!!!!!!!!! E du där??? Men matte...han svarar ju inte. Han kanske inte är där just i dag, säger matte. Ni kanske kan träffas en annan dag. Och då kan vi åka till Willes sida, så slipper du stå här och ropa. Ok då...men vad ska vi göra nu då...frågade jag matte. Vi kanske kan  leta efter vårblommor, säger hon.



Lätt som en plätt...värsta blåsippsbacken hittade jag på en gång.



Bara matte som vill glänsa lite med sin "fotokonst" ;o)



Jisses vilket kacklande det blev nu då...ursäkta om jag tränger mig på. Jag trodde aspelut att stranden var till för alla.



Men det råder visst delade meningar om det.



Jag undrar i alla fall...om inte Wille är på andra sidan sjön.



Men vad är det nu då????



Vad gafflar ni om...VA!!!!!!!!



Nej, nej...STOPP! Kom inte hit, jag ska gå, jag ska gå.



Hej då, Wille! I fall att du är där någonstans.



Nu fortsätter vi vår promenad efter sjön, säger matte. Vi måste hem och se vad tjejerna gör.

Och vad dom gjorde....det får ni veta en annan gång...voff & tass från Harry


Mina vänners ord
Min vän: Aamor

Härlig utflykt, lite större än ditt kärr.

Minns första gången matte visade mig havet, tog ju aldrig slut!

Tror att tjejerna hittade på en massa bus när de nu var själv utan lillebror!



Nosgnugg!

2010-04-25 @ 21:23:49
URL: http://aamor.bloggplatsen.se
Min vän: Torsten

Synd att du inte såg till Wille...hade ju varit skoj om ni fått stå o snacka en stund över sjön!!!

Ni hade en trevlig promenad, men dom där som tyckte att sjön var deras....får dom göra så??? Du får inte vara för snäll Harry, nästa gång måste du säga ifrån!

Hälsa mina söta sessor så mycket och kram till din matte!

2010-04-26 @ 07:06:36
URL: http://prinstorsten.blogg.se/
Min vän: Wille

Nämen Harry, hade jag vetat att du skulle till sjön hade jag ju utan tvekan sagt till husse och matte att vi skull åka vi med ! Det hade ju varit helkul att träffas ju !

Skön promenad hade ni ju ändå, men visst var vattnet lite kallt va ?

2010-04-26 @ 11:05:07
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Min vän: Milton

Synd att du inte träffade Wille, men till nästa gång kanske du kan bestämma träff och ni kan prata över sjön och kanske ses. Hälsa syrrorna så gott och ha det bra tycker Milton

2010-04-26 @ 17:22:24
URL: http://taxenmilton
Min vän: Elliot Kung af Upphärad

Ja och tänk om det ekar över sjön WILLE wille.... HARRY harry... va häftigt.

Vilken fin sjö du kom till, men nästa gång får du allt jaga iväg skränfockarna :-)

2010-04-27 @ 00:26:01
URL: http://www.kulan.bloggplatsen.se
Min vän: Snygg-Göte von Fornborgen

Tjena Grabben!!!

Vad jag e nöjd med dig. Du sköter dig precis som jag hade tänkt. Nu har du även gått vidare från litet vatten till stort vatten. Det känns bra för framtiden. Ja nu e du redo för allt som är stort och vackert här nere i Södern. STRANDEN.....HAVET.....OCH SIST MEN BÄST......GÖÖÖÖÖTE.

Voffilitass för den här gången HARRY!!!!

2010-04-28 @ 07:14:35
URL: http://colliepojken.blogg.se/
Min vän: Cruellas sida

Vad vi är avundsjuka på eran vår.På älven här är det fortfarande en massa is. Men till sommaren tar vi båten ut till stugan i skärgården. Som vi längtar!!!

2010-04-28 @ 12:23:29
URL: http://crllaue.blogspot.com
Min vän: Valle Vagabond

Helfestligt om man skulle träffa en kompis sådär bara ... Men du, det verkar ha varit en riktigt fin utflykt ändå. Såg liksom fridfullt och vackert ut.

2010-05-01 @ 19:17:56
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/

Skriv gärna du också:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0